27 Nisan 2011 Çarşamba

Kendimi Bilirim Tabi, Bilmem mi =)

Mavi'min Güncesini mimlemişler. O da yanıtlamış, bitirirken de demiş ki, "ve gelelim mimlediklerime... ki onlar kendilerini bilirler ;)" Tabi bilirim ben kendimi, hem bilmeyip de ne yapayım? Ortadoğu ve Balkanlar'ın en üretken (!) blog yazarı olarak, zaten içim içimi yemekteydi, bloga birşey yazamadım diye. Fırsat ayak ucuma kadar gelmiş, teper miyim ?

O haldeeeee, geçiyorum yanıtlarıma: 


En sevdiğin 3 görsel : Kaş, Bahar dalları, Uyuyan Bebek.

En sevdiğin 3 ses : Su sesi, para sesi, erkek sesi =P Su sesi şaka değil, özellikle dalgaların kıyıya vurma sesine bayılırım, ikincisi baharda uyandığımda ya da işe doğru yürürken duyduğum kuş cıvıltıları, üçüncüsü de Buika'nın sesi.

En sevdiğin 3 tat : Zeytinyağlı yaprak ve lahana sarması, Amasra Salatası, Salçalı-Sarımsaklı Yoğurtlu Makarna (bunu yazarken kızartma da geldi bak aklıma aynı sosla)

En sevdiğin 3 koku : Banyo kokusu (hani temiz temiz, sabun sabun kokar ya), Hacışakir Leylak Sabunu'nun kokusu ve Sabah uyandığında mutfaktan burnuna gelen taze demlenmiş çay kokusu.

En sevdiğin 3 his; Sevdiklerime sarılmak ama sımsıkı, Uçak kalkışa ya da inişe geçerken içimin çekiliyor gibi olması ve çarşaf gibi masmavi bir denizde kulaç atmak.


7 yorum:

  1. Anlayışına hayranım inan, tabii ki sizi mimledim :) ve daha çok yaz lütfen henüz yeni başlamışken blog yazmaya, blogların kapanması gibi olumsuz bir süreç yaşadın ama bu senin hevesini kırmasın lütfeeen :) hatta diyorum ki sen diğer gezi yazılarını fotoğraflarla buraya da taşısan ne harika olur...

    gelelim mim yanıtlarına...ses şakasında çok güldüm, hani para sesi neyse de her erkek sesi de çekilmez canım :) ve kızartmaya da bayılırım. ben de mantı demiştim ya, aslında aynı sos işte bayıldığım :)))ve sabahları uyanıp da mutfaktan gelen taze demlenmiş çay kokusunu ben de duymak istiyoruum , çok kıskandım :(

    YanıtlaSil
  2. hmmmm bitanesi güzel yanıtlar..
    ben de alındım üstüme de
    malum acık kopukum ya hayatta bu ara onasbepe tepkilerim gecikiyor hoş görün olur mu

    mucuk

    YanıtlaSil
  3. Yok Nilcan'ım, hevesi kırılmadı. Sizin yazdıklarınızı okudukça hevesleniyorum hatta ama bende biraz... nası desem.... tembellik, bezgin bekirlik var ya, ondan işte her zaman yazmıyorum ya da yazamıyorum. bu kapanma durumu tam da yeni başladğımda meydan geldi, biraz etkiledi tabi ama şimdi geçti =)dediğin gibi gezi yazılarımı buraya taşımayı ben de istiyorum. özellikle Kaş'tan söz etmeyi çok çok istiyorum. Bakalım. Beni izlemeye devam edin =P

    Yazgüneşim, canım benim, ne zaman istersen, ne zaman müsait olursan, çooook pekçok öptüm epinizi =D

    YanıtlaSil
  4. Ohhh ! Ne iyi geldi Elif'çim... Sağolasın =)

    YanıtlaSil